همکاری در فروش تیم های بازاریابی و بازاریابی بسیار دشوار است ، اگرچه آنها در هدف اصلی تبدیل مشتری مشترک هستند. در واقع ، یکی از عناصر اصلی موفقیت یک کسب و کار این است که بخش های بازاریابی و فروش را در هنگام همکاری برای دستیابی به این اهداف ، اهداف و ایده

هم ترازی موفقیت آمیز فروش و بازاریابی به این معنی است که یک بخش می تواند از پایه و اساس دیگری استفاده کند. بنابراین ، جایی که بازاریابی با مصرف کنندگان در تعامل است و انتظارات آنها را افزایش می دهد ، تیم فروش می تواند این تبلیغات را انجام داده و آن را به فروش بسته تبدیل کند.
در زیر ، 14 عضو شورای توسعه تجارت Forbes برخی از روشهایی را که یک تجارت می تواند برای همسان سازی اهداف تیم های فروش و بازاریابی خود برای تبدیل آنها به یک نیروی واقعی در صنعت به کار گیرد ، پوشش می دهد.
اعضای اعضای شورای توسعه تجارت Forbes در مورد روشهای همسو کردن تیمهای فروش و بازاریابی با اهداف مشترک بحث می کنند.
عکسها با مجوز از تک تک اعضا. 1. اهداف مشترک را تعیین کنید
اهداف مشترک و افزایش ارتباطات حیاتی هستند. اولین قدم ما برای رسیدن به موفقیت تغییر استراتژی ما برای انجام هدف گذاری حساب محور برای تیم فروش و بازاریابی مبتنی بر حساب برای تیم بازاریابی بود. این کار مانند سحر و جادو عمل کرد و اهدافی را که همه ما هدف قرار داده ایم بسیار واضح و مشخص کرد ، همچنین فعالیتهایی که توسط بازاریابی هدایت می شوند و فعالیتهای متمرکز بر سرب چیست. اکنون مشارکت شگفت انگیزی داریم! - گونت بدی ، رفیق
2. اطمینان از برقراری ارتباط مداوم

تیم فروش باید بازخورد هفتگی ، اگر نه روزانه ، به تیم بازاریابی شما ارائه دهد. این اطمینان می دهد که آنها پیام درستی را برای مشتریان احتمالی ارسال می کنند و مشتریان آن را دریافت می کنند. پیام نیز باید واضح و ساده باشد. فروش پیام پیچیده یا تبلیغات / تبلیغات بازاریابی دشوارتر از فروش پیام ساده است. - جک کانلی ، شرکت GIGG Express
بیشتر برای افراد مضروب ، خفه و زنده در حال سوختن: 350 تراجنسی در سال 2020 کشته شدند مدیران ارشد آمریکایی عمدی غیر قابل تصور: اگر ترامپ از کاخ سفید خارج نشود چه اتفاقی می افتد؟ بیل گیتس به سوالات مشترک مصاحبه شغلی 3 پاسخ های درخشان 30 ثانیه ای بدهید. هر دو تیم را در اطراف داده متحد کنید
اگر داده ها اهداف بازاریابی و فروش را زیربنای خود قرار دهند ، این می تواند به عنوان عاملی همکاری کند که هر دو تیم دور هم جمع می شوند. کمپین های بازاریابی مبتنی بر داده می توانند بصیرت معناداری را فراهم کنند و تیم های فروش را قادر به تمرکز بیش از حد کنند. نتیجه نهایی افزایش اعتماد بین بازاریابی و فروش با افزایش فروش و درک بهتر بازار به عنوان جایزه خواهد بود. - لورا سكسترو ، بهداشت بنوفیت
شورای توسعه تجارت فوربس جامعه ای فقط برای دعوت از مدیران فروش و تجارت است. آیا من صلاحیت دارم؟
4. از سازگاری پیام و مواد اطمینان حاصل کنید
برای هماهنگی تیم فروش و بازاریابی ترکیبی ، پیام ها و مواد باید سازگار باشند. همچنین ، کارکنان بازاریابی از شرکت در مکالمات فروش و مذاکرات مرحله بعدی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعتراضات و انگیزه های خریداران در زندگی واقعی و چگونگی پرداختن به آنها با رویکردهای بازاریابی جذاب تر که مطابق با انتظارات مشتری و نیروی فروش هستند ، بهره مند خواهند شد. - Mladen Kresic ، K&R negotiation Associated LLC
5- روش HAlL را دنبال کنید
HAIL مخفف صداقت ، اصالت ، صداقت و عشق است. پیروی از روش HAlL یک روش عالی برای هم ترازی تیم ها است. وقتی تیم های فروش و بازاریابی چشم انداز شرکت را در نتیجه استفاده از این روش درک می کنند ، بهره وری و روحیه به طور تصاعدی افزایش می یابد. - جیسون شاتلورث ، Woodland Group Ltd
6. میزان موفقیت مشترک داشته باشید
نمی توانید آنچه را اندازه نمی گیرید مدیریت کنید. کلید مدیریت همسویی داشتن اقدامات مستقل نیست ، بلکه ایجاد یک معیار مشترک برای موفقیت در عملکرد است. من پیشنهاد می کنم از نسبت تجاری محاسبه شده به عنوان رشد درآمد خالص سالانه تقسیم بر فروش سالانه و هزینه بازاریابی استفاده کنید. این اندازه گیری بهره وری به منظور اطمینان از رشد پایدار مشترک و شکستن سیلوها طراحی شده است. - تام پیسلو ، مدی فای
7. اطمینان حاصل کنید که تیم ها با Core Vision آشنا هستند
تیم های فروش و بازاریابی باید هر دو از نزدیک با ایده اصلی و پیشنهاد ارزش محصول یا خدماتی که می فروشند آشنا باشند. این ارزشهای اصلی باید نحوه ارائه پیشنهادات به چشم اندازها را هدایت کند. درک عمیق موارد استفاده متداول و نیازهایی که برآورده می شود ، به فروش و بازاریابی کمک می کند تا در یک راستا و پیام باشند. - الكساندر دیوینسكی ، رسانه RMG
دیگر
8- شوراهای مشترکی برای بررسی چالش ها ایجاد کنید
شوراهایی با اعضای ممتاز و غیر مستمر از هر دو تیم را می توان برای بررسی هر یک از چالش ها تشکیل داد. بسیاری از اوقات انتظاراتی وجود دارد که خاموش هستند و یا راهی برای همکاری بین این بخشها نیستند. وقتی اینها مرتب شدند ، هم افزایی واقعاً می تواند آغاز شود! - دونالد او سالیوان ، Pegasystems
9. نقش ها ، اهداف و دستيابي ها را تعريف كنيد
نقش ها ، اهداف و دستاوردهای بین سازمان ها را به وضوح مشخص کنید و سعی کنید سیلوها را از بین ببرید. افراد بازاریاب باید با تماس مشتری تماس بگیرند و فروشندگان باید از طریق استراتژی های پیام رسانی و آگاهی فکر کنند. تراز کردن معیارها ممکن است بخشی از آن باشد ، اما هم ترازی واقعی از اعتماد ، درک ، همدلی و پشت سر هم حاصل می شود. - کیت مرکر ، نوبل 9
اس ام اس مارکتینگ چیست
10. روش متداول فروش را اتخاذ کنید
کلید همسویی سازمانی اتخاذ یک روش فروش مشترک است که شامل مجموعه ای مشترک از اصطلاحات و ابزارها در سراسر سازمان است. وقتی تیم های فروش ، بازاریابی ، توسعه محصول و درآمد با مشتری مداری مطابقت داشته باشند ، آنها در جهت رسیدن به یک هدف مشترک یعنی ارائه ارزش به مشتری تلاش می کنند. - جولی توماس ، همکاران ValueSelling
11. انگیزه ها و معیارهای آنها را تراز کنید
بیشتر بخوانید
با اتصال مشوق ها و معیارهای اندازه گیری ، تیم های فروش و بازاریابی خود را هماهنگ کنید. همچنین ، انگیزه های رسمی (پاداش ، MBO) و غیررسمی (آنچه رئیس بررسی می کند) دو تیم را تراز کنید. معیارهای مشابه و پشتیبانی را به آنها بدهید و بررسی متریک مشترک دوره ای انجام دهید. کمی تیم سازی بیاندازید و همه آنها را در یک جهت قایقرانی کنید. - مایکل فریچ ، کنفو
12. اطمینان حاصل کنید که فروش از خرید مشتریان خود آگاه است
تیم فروش شما باید بداند مشتری های شما چگونه خرید می کنند و با بازاریابی همکاری می کنند تا درک کنند چه چیزی مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد. یک یا دو مشت در مورد بازاریابی آگاهی از نام تجاری در بازار هدف ، که با رویکرد فروش ارزش محور دنبال می شود ، نتایج خوبی برای من به همراه داشته است. - اندرو بارنت ، دلویت
13. ابتدا سفرهای مشتری بدون سیل را از بین ببرید
با حذف سفرهای مشتری روبرو شروع کنید و هر دو تیم را حول یک تجربه مشتری واحد متحد کنید. با ایجاد همسویی از بالای قیف تا مرحله وفاداری و حفظ برند ، می توانید سطح اتصال قوی تری برای هر دو تیم ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد تعریفی مشترک از موفقیت و KPI مشترک ایجاد کنید که هر دو تیم می توانند هنگام دستیابی به موفقیت روی آنها تمرکز کنند. - سهیب ظهیر ، بلو هاست
14. هدف اتحاد باشد
هدف باید متحد کردن تیم های فروش و بازاریابی باشد ، به آنها امکان می دهد جذاب ترین داستان ها را در طول سفر خریدار ارائه دهند تا رشد را تسریع کرده و تجارت را پیش ببرد. شناخت نیازهای مشتری باید از طریق داده ها و بینش ها امکان پذیر شود ، بنابراین تیم های بازاریابی می توانند به تیم های فروش محتوا و پیام هایی ارائه دهند که در واقع چشم اندازها و مشتریان را مجبور می کند. - ایرینا سوریانو ، سیسمونی
وب سایت من را بررسی کنید